
Az Európai Gombatermesztők Szövetsége (European Mushroom Growers Group – GEPC) 2023-ban 3 éves, 5 millió eurós, az Európai Bizottság által társfinanszírozott kommunikációs kampányt indított a gombafogyasztás népszerűsítésére 9 európai országban, amelynek szlogenje: „Európai gomba, a rejtett gyöngyszem”.
A kampány az Y-generációt tagjait, a milleniálokat célozza meg Belgiumban, Franciaországban, Németországban, Magyarországon, Írországban, Olaszországban, Hollandiában, Lengyelországban és Spanyolországban. A kampány célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét az európai gomba számos előnyére, fontos szerepére az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozásban. A gomba megfizethető, egész évben elérhető, változatos, gazdag, könnyen elkészíthető, termesztése fenntartható. Így semmi sem hiányzik: az európai gomba egy rejtett gyöngyszem.
A gombafogyasztást népszerűsítő kampányról
A kampány főként online marketingkommunikációs eszközök segítségével népszerűsíti a gombafogyasztást, beleértve a központi weboldalt és közösségi média felületeket. Minden országban egy kampány nagykövet erősíti a kommunikációt, Magyarországon Havas Dóra gasztroblogger. A kampány során minden évben országonként, négy influenszer vesz részt az európai gombák népszerűsítésében – áll az Európai Gombatermesztők Szövetsége sajtóközleményében.
- 2025-06-12 11:18hiros.hu
- 2025-06-12 11:03hiros.hu
- 2025-06-12 08:54hiros.hu
- 2025-06-11 20:17hiros.hu
- 2025-06-11 17:33hiros.hu
- 2025-06-11 12:44hiros.hu
- 2025-06-12 12:32hiros.hu
- 2025-06-12 11:57hiros.hu
- 2025-06-11 11:10:37hiros.hu
- 2025-06-11 09:00:16hiros.hu
- 2025-06-10 20:33:13hiros.hu
- 2025-06-10 19:06:08hiros.hu
- 2025-06-10 18:42:00hiros.hu
- 2025-06-10 17:05:00hiros.hu
- 2025-06-10 14:18:23hiros.hu
- 2025-06-10 10:37:51hiros.hu
- 2025-06-09 18:13:00hiros.hu
- 2025-06-09 17:30:00hiros.hu
- 2025-06-09 14:47:27hiros.hu
- 2025-06-09 08:54:27hiros.hu
- 2025-06-05 07:34:12hiros.hu
- 2025-06-04 21:11:35hiros.hu