Az Európai Gombatermesztők Szövetsége (European Mushroom Growers Group – GEPC) 2023-ban 3 éves, 5 millió eurós, az Európai Bizottság által társfinanszírozott kommunikációs kampányt indított a gombafogyasztás népszerűsítésére 9 európai országban, amelynek szlogenje: „Európai gomba, a rejtett gyöngyszem”.
A kampány az Y-generációt tagjait, a milleniálokat célozza meg Belgiumban, Franciaországban, Németországban, Magyarországon, Írországban, Olaszországban, Hollandiában, Lengyelországban és Spanyolországban. A kampány célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét az európai gomba számos előnyére, fontos szerepére az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozásban. A gomba megfizethető, egész évben elérhető, változatos, gazdag, könnyen elkészíthető, termesztése fenntartható. Így semmi sem hiányzik: az európai gomba egy rejtett gyöngyszem.
A gombafogyasztást népszerűsítő kampányról
A kampány főként online marketingkommunikációs eszközök segítségével népszerűsíti a gombafogyasztást, beleértve a központi weboldalt és közösségi média felületeket. Minden országban egy kampány nagykövet erősíti a kommunikációt, Magyarországon Havas Dóra gasztroblogger. A kampány során minden évben országonként, négy influenszer vesz részt az európai gombák népszerűsítésében – áll az Európai Gombatermesztők Szövetsége sajtóközleményében.
- 2024-09-13 18:23hiros.hu
- 2024-09-13 17:06hiros.hu
- 2024-09-13 16:19hiros.hu
- 2024-09-13 15:00hiros.hu
- 2024-09-13 11:55hiros.hu
- 2024-09-13 10:42hiros.hu
- 2024-09-13 20:56hiros.hu
- 2024-09-13 20:38hiros.hu
- 2024-09-13 10:14:00hiros.hu
- 2024-09-13 07:29:57hiros.hu
- 2024-09-12 21:53:13hiros.hu
- 2024-09-12 17:16:57hiros.hu
- 2024-09-12 16:30:54hiros.hu
- 2024-09-12 15:25:00hiros.hu
- 2024-09-12 14:28:44hiros.hu
- 2024-09-12 14:18:00hiros.hu
- 2024-09-12 13:57:40hiros.hu
- 2024-09-12 13:46:39hiros.hu
- 2024-09-12 13:44:16hiros.hu
- 2024-09-12 12:36:14hiros.hu
- 2024-09-12 12:34:10hiros.hu
- 2024-09-12 11:27:52hiros.hu