Nagy horderejű és jelentős gazdasági sikerekkel kecsegtető együttműködési megállapodást kötött a Fornetti és a Whisperton nevével fémjelzett Sparkly üdítőital márka. A közös munka révén szeptembertől közel 200 Fornetti üzletben lesz elérhető az üdítő, amely eddig leginkább a webes értékesítésre koncentrált. A két cég ezen kívül közös kommunikációs aktivitás-sorozatba is kezd, amelytől azt remélik, hogy kölcsönösen támogathatják egymás márkaépítő törekvéseiket.
Az ország közel 200 pontján, a Fornetti kiemelt üzleteinek kínálatában szeptember elsejétől megjelent a Sparkly.
A Magyarország vezető influencere, Whisperton által alapított magyar üdítőital márka egyelőre három ízben (mangó-maracuja, sárkánygyümölcs-grapefruit, bodza-citromfű) elérhető – ezek mind-mind kaphatóak lesznek a kiválasztott budapesti és a jellemzően az agglomerációban található boltokban.
A Sparkly eddig a webes értékesítésre koncentrált, így a Magyarország legnépszerűbb pékipari vállalata által üzemeltetett franchise-hálózatban való jelenlét számottevően megemelheti azoknak a számát, akik nemcsak a képernyőkön, hanem saját tapasztalatuk és benyomásaik alapján akarják eldönteni, hogy kipróbálják-e az új üdítőt.
Jelenleg a projekt bevezető fázisa indult el; a tervek szerint a Fornetti az ősz folyamán a teljes országos hálózatára kiterjeszti az értékesítést.
\"2022-ben álmodtam egy nagyot, és létrehoztam egy márkát, amely a diverzitást, az inkluzivitást alapul véve, különleges trópusi ízeken keresztül hozza el a fogyasztók számára a sokszínűség szépségét. Mérhetetlen büszkeséggel tölt el, hogy mától a Sparkly az ország legnevesebb pékség-láncának polcain, a Fornettiben is megtalálható és elérhető mindenki számára. Remélem akkora szeretettel és örömmel fogyasztják majd a vásárlók, mint amekkora élmény volt nekünk azt elkészíteni\" – fogalmazott Whisperton a termékbevezetés kapcsán.
Whisperton tervezett és tudatos márkabevezetési stratégiájának köszönhetően a Sparkly egyébként már most figyelemreméltó eladási adatokat produkál. A kecskeméti székhelyű pékség-lánc biztos abban, hogy a tevékeny szerepvállalásuk révén a gazdasági sikeresség azonban új dimenziókba léphet, és a Fornetti népszerű és keresett termékei mellett a Sparkly is minél több vásárlóhoz juthat el a közeljövőben.
A napi egymillió vásárlót kiszolgáló Fornetti hangsúlyozza, hogy közel harmincéves fennállása óta csak értékalapú márka-kooperációkat valósított meg. Ezt a hagyományt követve, az üdítőital brand minőségének, innovációs szándékának és márkakommunikációjának alapos elemzése után döntöttek úgy, hogy bekapcsolódnak az értékesítési láncba.
A Fornetti és Whisperton együttműködése ezen kívül a két márka kommunikációs területére is kiterjed. Ez számos meglepetést tartogat a következő hónapokra, de az már most biztos, hogy a két követőtábor többször találkozik majd olyan tartalmakkal, amelyek a két fél egymás általi támogatásáról, és ezen keresztül a „minőségi partnerség” fontosságának hangsúlyozásáról szól.
(x)
- 2024-09-18 20:05hiros.hu
- 2024-09-18 18:22hiros.hu
- 2024-09-18 17:11hiros.hu
- 2024-09-18 16:13hiros.hu
- 2024-09-18 14:37hiros.hu
- 2024-09-18 13:50hiros.hu
- 2024-09-19 11:53hiros.hu
- 2024-09-18 20:32hiros.hu
- 2024-09-18 13:49:22hiros.hu
- 2024-09-18 13:35:33hiros.hu
- 2024-09-18 12:59:10hiros.hu
- 2024-09-18 11:46:24hiros.hu
- 2024-09-18 11:10:58hiros.hu
- 2024-09-18 10:43:33hiros.hu
- 2024-09-18 07:20:49hiros.hu
- 2024-09-17 20:58:36hiros.hu
- 2024-09-17 19:50:27hiros.hu
- 2024-09-17 19:27:00hiros.hu
- 2024-09-17 16:20:41hiros.hu
- 2024-09-17 15:43:26hiros.hu
- 2024-09-17 15:05:42hiros.hu
- 2024-09-17 11:44:34hiros.hu